کد خبر:25755
پ

آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی در روز پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹ در شهرستان‌های تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش؛ به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ در شهرستان‌های تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۹/۱۲/۱۹ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

متقاضیان شرکت در این آزمون در صورت مغایرت کارت شرکت در آزمون لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۱ منحصراً به درگاه سازمان سنجش به نشانی: (www.Sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

همچنین درصورتی که در خصوص اطلاعات مربوط به کارت شرکت در ازمون معترض باشند ضروری است در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول مدرج در بند «ج» این اطلاعیه مراجعه نمایید.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ بعد از ظهر الی ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

همچنین متقاضیانی تا روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۹ با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰ با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند «ج» همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آن‌ها بعمل آید./صدا و سیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید