کد خبر:26114
پ

 فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که در هر پست، جایگاه و مقامی که هستیم باید راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: اطاعت از منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) گام برداشتن در راه رستگاری است.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار «حسین اشتری» در بیست و یکمین کنگره سرداران و ۴ هزار شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران که با حضور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار «ابراهیم جباری» فرمانده حفاظت ولی امر و رئیس ستاد برگزاری این کنگره و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری و در جمع تعدادی از خانواده های شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهدای عرضه نظم و امنیت، مدافعان حرم خصوصا سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همچنین درود به روح ملکوتی امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر پر برکت برای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) اظهار داشت: ۲۲ اسفندماه روزی است که حضرت امام خمینی(ره) بنیاد شهید را بنیانگذاری کردند و این روز به نام شهدا نامگذاری شده است.

وی با اشاره به این که ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز شهید روز عزیزی است، افزود: محل برگزاری کنگره هم به جهت سابقه در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و هم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا واقعا در کشور نمونه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که منطقه ۱۷ شهرداری تهران شاید از نظر جغرافیا منطقه کوچکی باشد اما از نظر دارا بودن تعداد شهدا و خانواده های بزرگوارشان کم نظیر است، تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مانند اجر و پاداشی است که خود این بزرگواران در نزد خدا دارند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: امروز همه گرد هم آمدیم تا از شهدا درس بگیریم و باید در هر پست، جایگاه و مقامی که هستیم راه آنان را ادامه دهیم.

سردار اشتری با تصریح این که روحیه جهاد و ایثارگری باعث پیروزی مردم شریف ما چه قبل از دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن شده است، گفت: مردم همواره توانسته اند با داشتن این روحیه جهادی فتنه های دشمن را خنثی و در عرصه ها پیروز شوند و به موفقیت برسند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که اگر امروز در عرصه های علم و فناوری و در تجهیزات دفاعی و … به جایگاه خوبی رسیدیم بحمدالله به دلیل تأسی از شهدا بوده است، خاطر نشان کرد: رمز پیروزی در این است که راه شهدای عزیز را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: در روز گذشته به مناسبت عید مبعث مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند: «دشمن در این جنگ نرم دو حرکت را انجام می دهد: یکی این است که این زنجیره تواصی به حق و به صبر را قطع کند، دوم این که حقایق را وارونه نشان دهد که تبلیغات فراوانی هم دارند که حقایق عالم را راحت به عکس و به دروغ وارونه نشان بدهند»؛ اگر این دو نکته معظم له را لحاظ کنیم به موفقیت می رسیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز هر کسی در مخالف این مسیر حرکت کرده است در نگاه مردم منفی و کنار گذاشته می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: اگر بتوانیم راه شهدای گرانقدر را ادامه داده و از منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) پیروی کنیم راه رستگاری را یافته ایم.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم در جامعه است و در این راه شهدایی را تقدیم میهن اسلامی می کند.

اشتری ادامه داد که امروز الحمدالله نیروهای مسلح و همه مسئولان در مسیر شهدا و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برمی دارند؛ بنده نیز از این که سهمی در خدمتگزاری دارم خدا را شکر می کنم که توانسته ام در خدمت مردم عزیز و شهیدپرور باشم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید