کد خبر:26368
پ

 معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود خودروهای غیر بومی به ۴۵ شهر، ‌ممنوع بوده و همچنین خروج خودروهای بومی از این شهرها ممنوع است.

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ عین الله جهانی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت ۱۳ شهر استان خوزستان و یک شهر از شهرهای کهکیلویه و بویر احمد قرمز است.

وی ادامه داد: افرادی که به این مصوبه توجه نکنند یک میلیون تومان جریمه می شوند و افرادی که کار اضطراری، دادگاهی و پزشکی و درمانی داشته باشند با اخذ مجوز از طریق فرمانداری ها مجوز لازم را کسب کنند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: ۳۱ شهر در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و مرکزی در وضعیت نارنجی قرار دارد که ازطریق دوربین های هوشمند ورودی شهرها کنترل می شوند.

سرهنگ جهانی افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی ممنوع است و افرادی که وارد شهرهای نارنجی شوند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گفته وی ۲۵۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند اما براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد شبانه در تمام شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ازساعت ۲۱ تا ۳ صبح ممنوع است.

وی گفت: شعار ترافیکی نوروز امسال پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت است براین اساس هموطنان سلامت خود را با هیچ تفریحی جایگزین نکنند و با یکدیگر هم پیمان شویم برای نجات جان انسان ها، هموطنان سلامتی خود را به خطر نیندازند.

وی تاکید کرد: چنانچه در ورودی شهرهای اعلام شده دوربین ها ورود خودروهای غیربومی را ثبت نکنند دوربین های درون شهرها حتما جریمه را ثبت می کنند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید