کد خبر:26839
پ

 سخنگوی فدراسیون فوتبال، گفت: در نشستی که به‌زودی خواهیم داشت به دنبال راهی برای تعامل با مدیران شستا هستیم تا ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را آزاد کنیم.

به گزارش روزانه نیوز «علی جوادی» یکشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: انتقال سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا به دلیل بدهی فدراسیون، از حقایق تلخی است که متاسفانه مدیران جدید فدراسیون با آن مواجه شده‌اند. متاسفانه هم اکنون با میراث گزنده‌ای مواجه هستیم.

وی افزود: یکسری مسائلی از قبل در بحث مالی بین فدراسیون فوتبال و شرکت تأمین اجتماعی وجود داشته که امروز دامن فدراسیون جدید را گرفته است، به طوری که وارد نشده درگیر مسائل و مشکلاتی شدیم که ربطی به ما نداشت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: به مردم اطمینان ‌می‌دهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تا جایی که در توان مان باشد اجازه نمی‌دهیم این اتفاق علنی شود. مدیران شستا پولی را برای تامین بخشی از دستمزد ویلموتس به یورو تحویل مدیران فدراسیون فوتبال دادند و مدیران فدراسیون هم باید آن زمان تامین منابع مالی را برای بازگرداندن این پول انجام می‌دادند.

وی افزود: در دنیای شیشه‌ای نمی‌توانیم چیزی را از مردم پنهان نگه داشت اما اطمینان می‌دهم رییس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با مدیران شستا برگزار کرده و آنها هم تعامل بالایی دارند و به موضوع ملی نگاه می‌کنند. تا پایان هفته جلسه‌ای را با معاون شرکت شستا برگزار خواهیم کرد و امیدواریم در جلسه پیش رو گره ماجرا باز شود.

جوادی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم این دو ساختمان (فدراسیون و پرسپولیس) را با قرار وثیقه‌ای آزاد کنیم و در ادامه منبعی تهیه شود و این پول را در اختیار شستا بگذاریم. باید این بدهی پرداخت شود تا بتوانیم دو ساختمان را آزاد کنیم.

وی درباره اینکه با این وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چگونه قرار است خصوصی شوند، گفت: این میراثی است که سر ما خراب شده است. یا نباید وارد این معرکه می‌شدیم یا وقتی آمدیم باید تمام و کمال همه امور، بدهی ها و مشکلات را به عهده می‌گرفتیم. در کنار تمام این مسائل با تیم ملی رو به رو هستیم که از قبل میزبانی‌اش را گرفته اند و در شرایطی ظالمانه به ما اعلام کرده‌اند باید برای برگزاری دیدارهای دور برگشت به کشوری برویم که یک بار در آنجا بازی کرده‌ایم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید