کد خبر:28151
پ

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه سیاست دولت در مذاکرات وین عجله و فرصت سوزی نیست، و نیز تاکنون گام‌های بسیار خوبی در نشست وین برداشته شده است، گفت: باید داخل کشور هم تلاش شود و مراعات کنیم تا حرف ها و مواضع و رفتار ما تقویت کننده تیم مذاکره کننده باشد.

به گزارش روزانه نیوز محمود واعظی با اشاره به مذاکرات وین و نسبت به پیچیدگی اش و آنچه که تا به امروز انجام شده امیدوارکننده است و گام های خیلی خوبی تاکنون برداشته شده است، افزود:آنچه منافع کشور است را همگام با اصول و چارچوب معین شده از سوی مقام معظم رهبری پیگیری می کنیم و به نظر می رسد در این چارچوب گام های بسیار اساسی برداشته و تا کنون در بخش های مهمی تفاهم شده است.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: هم تندروها در داخل آمریکا و هم رژیم صهیونیستی به دنبال شکست این مذاکره و به نتیجه نرسیدن آن هستند و برخی کشورهای منطقه هم این امر را دنبال می کنند اما مهم این است خودمان مراقبت کنیم تا مذاکرات زودتر به نتیجه برسد.

واعظی با بیان اینکه برداشته شدن هر چه زودتر تحریم ها به نفع همه است، افزود: البته این به این معنی نیست که عجله کنیم و سیاست دولت در مذاکرات وین این است که عجله و فرصت سوزی نمی کنیم.

گفتنی است: سومین دور مذاکرات کمیسیون مشترک برجام از روز سه شنبه این هفته در وین آغاز شده است و شرکت کنندگان در این جلسه بر لزوم تسریع در فرایند مذاکرات تاکید کردند. این مذاکرات امروز هم ادامه دارد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید