کد خبر:28351
پ

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ وجه در کمک به مستضعفان و اقشار آسیب پذیر کشور مضایقه نخواهد کرد گفت: با توجه به مجوزی که از رهبر انقلاب اخذ کردیم، ایشان دست ما را در کمک به مردم و اقشار ضعیف جامعه کاملا باز گذاشتند.

به گزارش روزانه نیوز «سید پرویز فتاح» افزود:ا مسال همچون سنوات قبل و همزمان با ۲۱ رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان، ابوالایتام، حضرت علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را به تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کل کشور تقدیم کردیم.

وی گفت: طی دو روز گذشته به حساب بیش از ۱۷۳ هزار فرزند یتیم و یا فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در سراسر کشور واریز شد.

فتاح افزود: بر همین اساس این مبلغ طی ۲ روز گذشته به حساب بیش از ۱۷۳ هزار فرزند یتیم و یا فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سرتاسر کشور واریز شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد مستضعفان هرآنچه در توان دارد برای کمک به مردم هزینه خواهد کرد و مردم اطمینان داشته باشند ما از هیچ کمکی به اقشار ضعیف جامعه مضایقه نخواهیم کرد.

به گفته فتاح این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان تامین شده و از طریق کمیته امداد و بهزیستی به حساب این عزیزان واریز شده است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید