کد خبر:29517
پ

رئیس ستاد مردمی و کشوری رئیسی گفت که در دولت متشکل آقای رئیسی برنامه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن ارزان‌قیمت برای گروه‌هایی که به تازگی نیاز به مسکن دارند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روزانه نیوز کنفرانس مطبوعاتی ستاد مردمی و کشوری سیدابراهیم رئیسی دیروز برگزار شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی حمید آخشته، رئیس ستاد مردمی و کشوری رئیسی کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: باید سن مدیریتی در کشور شکسته شود و به مانند دیگر کشورهای پیشرفته به جوانان واگذار شود. در کشورهای پیشرفته میانگین سنی مسئولان ۳۵سال است و ضرورت دارد که کشور ما هم در این زمینه پوست‌اندازی کند البته باید این مطالبه به صورت مداوم پیگیری شود و با آن مقطعی برخورد نشود.

تاکید بر انسجام و وحدت ملی به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، جدیت در امور مدیریت، جلوگیری از فساد سازمان‌یافته در دولت، توجه به معیشت اقشار ضعیف جامعه، شکستن شبکه‌های رانت، ایجاد سالانه یک میلیون مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار جدیدی که نیاز به مسکن دارند.

رئیس ستاد مردمی و کشوری رئیسی ادامه داد: البته باید این مورد را هم مورد توجه قرار داد که عدالت و مساوات دو مقوله متفاوت از هم هستند و نباید این دو را با هم به یک معنی استنباط کرد. یکی از نمودهای بیرونی این امر پرداخت یارانه در کشور است که به تمامی افراد به نسبت مساوی پرداخت شد و این یک اشتباه بزرگ است. مبلغ یارانه پرداختی برای بسیاری از افراد اصلا ارزشی ندارد و برای تعدادی در زمان خود، کمک معیشتی به شمار می‌رفت و باید این تخصیص یارانه با مدیریت و به درستی صورت گیرد.

وی با اشاره به امضاهای طلایی در ادارت و سازمانها گفت: در دنیا این فرد نیست که مجوزهای تولید و .. را صادر می‌کند و این امور توسط اینترنت انجام می‌شود و این جلوی بسیاری از رانت را خواهد گرفت.

رئیس ستاد مردمی و کشوری رئیسی گفت که در دولت متشکل آقای رئیسی برنامه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن ارزان‌قیمت برای گروه‌هایی که به تازگی نیاز به مسکن دارند در دستور کار قرار دارد.

آخشته درباره تفکر رئیسی در تعامل با دنیا گفت: هر کجا که عزت و احترام ایران و ایرانی حفظ شود ما حضور داریم و تعامل با دنیای بین‌الملل در دستور کار دولت است اما هر کجا که عزت و استقلال ایران خدشه‌دار شود جلوی آن را خواهیم گرفت.

او درباره اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: کارآفرینی و نگاه به این حوزه این گونه است که به جوانها میدان داده شود و زمینه اشتغال و جهش تولید بر اساس منویات رهبری صورت گیرد.

رئیس ستاد مردمی و کشوری رئیسی در انتهای کنفرانس مطبوعاتی از رسانه‌ها خواست که به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند و شوروشوق انتخاباتی را در جامعه به وجود آورند./عصر اقتصاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید