کد خبر:29773
پ

خانه مطبوعات و رسانه های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد تا با حضور خود در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ «روز تجلی اراده ملی و جلوه مردم سالاری دینی » را با دیگر رقم بزنند.

به گزارش روزانه نیوز از خانه مطبوعات و رسانه های کشور، در این بیانیه آمده است: انتخابات تجلی اراده ملی و بهترین و زیباترین جلوه بلوغ ملتی است که چشم امید به افق‌های خوشبختی، نیک‌اندیشی و مردم‌سالاری دوخته‌اند.

ملتی که با سخاوت و شجاعت تمام، گردنه‌های صعب را درنوردیده تا سرافرازانه آینده‌ای تابناک را برای فرزندان خود ترسیم نماید. اینک که کشور عزیز و زیبای ایران اسلامی‌مان گام در مسیر سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گذارد تا رنگین کمانی از عشق، مهر و معرفت را در خاطرات خوب هموطنان نمایان کند، ضرورت دارد تا همه اقشار ملت قهرمان ایران، برای ناکامی دشمنان قسم خورده خود در میعادگاه ۲۸ خردادماه پای صندوق‌های رأی رفته و جلوه‌ای زیبا از مردم‌سالاری و میهن‌دوستی ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان دهند.

خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از همه هموطنان عزیز، خصوصاً اهالی روشن‌اندیش و پاک‌نهاد رسانه می‌خواهد تا ضمن تشویق و ترغیب دیگر عزیزان،‌ در این آزمون تاریخی حضور یافته و صورتی زیبا از این جشن و اقتدار ملّی را به نمایش بگذارند.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید