کد خبر:10849
پ

رئیس سازمان راهداری گفت: افرادی که بتوانند ناوگان با سه سال کارکرد وارد کنند، ۹ درصد مبلغ را به صورت یارانه دریافت خواهند کرد.

 

به گزارش روزانه نیوز  به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با تاکید بر اقدامات صورت گرفته در یک‌سال اخیر برای ساماندهی ساختار حمل و نقل، نسبت به نتایج این اقدامات در آینده ابراز امیدواری کرد.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن در حمل و نقل کشور به خصوص در حوزه حمل و نقل مسافر، از تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات ناشی از این شرایط برای رانندگان با ریاست وزیر راه و شهرسازی خبر داد و با اشاره به تلاش‌هایی که برای رفع این مشکلات در جریان است، افزود: شفاف سازی میزان کرایه‌ها یکی از دغدغه‌های رانندگان حوزه حمل و نقل است که با تمهیدات پیش‌بینی شده و اجرای محاسبه کرایه حمل بر اساس شاخص تن – کیلومتر بخش زیادی از این مشکل حل شده و تلاش برای ساماندهی این موضوع کماکان ادامه دارد.

 

حسن نیا همچنین با اشاره به بسته‌های تشویقی برای واردات خودروهای حمل و نقل با سه سال کارکرد به منظور نوسازی این ناوگان در کشور گفت: افرادی که بتوانند ناوگان با سه سال کارکرد وارد کنند، ۹ درصد مبلغ را به صورت یارانه دریافت خواهند کرد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از نیازها، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم، مقرر شد بهسازی و آسفالت روستای کوهنجان و تکمیل پل قصراحمد در شهرستان سروستان و ارتقای ایمنی زیر گذر پرتردد و پرحادثه سروستان به شیراز و همچنین تأمین روشنایی و عملیات ایمن سازی محور فرمشکان به کوار شامل پنج کیلومتر ایمن سازی و شانه سازی و روکش آسفالت تقاطع اکبرآباد به جهرم در اولویت اجرا قرار گیرد./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید