کد خبر:11291
پ

فرمانده کل قوا با بیان اینکه امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است،فرمودند: بدون امنیت همه‌ ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد.

 

 

به گزارش روزانه نیوز ، مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری فرمانده کل قوا با فرماندهان و یگان‌های حاضر در مراسم برگزار شد.

 

مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

 

– تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کارها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی می‌شوند که امنیت کشور را تأمین می‌کند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزش‌های مهم.

 

– نیروهای مسلح ما به ‌جز تأمین امنیت کارهای مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کارها ارائه‌ی خدمات به ملت است؛ هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و… هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان.

 

– امروز هم در زمینه‌ی مسائل کرونا حقیقتاً نیروهای مسلح در میدان‌اند و در حوزه‌ی کمک‌های معیشتی و عرصه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کارهای بسیار خوبی به‌وسیله‌ی نیروهای مسلح انجام می‌گیرد. / مهر

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید