کد خبر:6694
پ

همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روزانه نیوز ، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: فرمانده معظم کل قوا در ابتدای هفته با سخنرانی خود مسیر سال جاری را برای ما ترسیم کرد.

 

او افزود: امروزه مردم نگران هرچیزی باشند اما نگران امنیت خود نیستند. 25 روز از شهادت امام حسین (ع) می گذرد و ما همچنان عزادار او هستیم و این مقوله هر سال وجود دارد و نشان دهنده این است که ما رهرو او هستیم.

 

سردار رحیمی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با اتکا بر همین باور بزرگترین انقلاب تاریخ را رقم زد. دشمنان انقلاب از همان روز 23 بهمن سال 57 به دنبال این بودند تا این نظام را سرنگون کنند.

 

رئیس پلیس پایتخت گفت: در همین خیابان های تهران روزانه ده ها نفر شهید می شدند و هرگاه به خیابان می آمدیم دیگر امیدی به بازگشت به خانه نداشتیم. در همین راستا استکبار جهانی ده ها گروهک ایجاد کرد تا هر روز توطئه ای بر علیه نظام ایجاد کنند. در یک سال صدها عملیات برای براندازی نظام انجام شد.

 

سردار رحیمی اظهار کرد: پس از تمامی این توطئه ها که به نتیجه نرسید استکبار جهانی با تکیه بر یک جانی به تمام عیار به نام صدام جنگی کامل را برعلیه ایران به راه انداخت.او افزود: هم شرق و هم غرب همگی از صدام حمایت می کردند و ما در آن زمان هنوز نیروهای نظامی منظمی نداشتیم و سامان دهی نشده بودند. رهبری امام خمینی (ره) بود که توانست کشور را از این چالش بزرگ عبور دهد در آن زمان نه نفت ما را می خریدند و نه حامی و پشتیبانی داشتیم. تمامی مقامات برجسته ما ترور شده بود و تجربه حکومت کردن نیز وجود نداشت.

 

سردار رحیمی ادامه داد: ما با این وضعیت جلو رفتیم. تمامی آن دسیسه ها را پشت سر گذاشتیم و امروز 42 سال از انقلاب گذشته است. کسانی که در مقابل انقلاب ایستادند همگی سرنوشتی یکسان داشتند.مشاهده کردیم تمامی همراهان صدام و رژیم او چه بلایی بر سرشان آمده و دیگر اثری از آن ها نیست. امروز مشاهده کرده اید وضعیت جامعه عراق چگونه بوده و هنوز هم سروسامان نگرفته است. باید برای خودمان حلاجی کنیم که هزینه سازش بیشتر از جنگ است. باید به این فکر شود.

 

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: قذافی یک شخصیت مطرح و شناخته شده در جهان بود و تمامی کشورها به او قول دادند که با سازش ضرر نخواهد کرد اما مشاهده می کنیم امروز هیچ اثری از او نیست. محمد مرسی در مصر نیز پس از بازگشت از ایران عنوان کرد که هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران پیروی نمی کند و مسیر اسلامی ترکیه را ادامه می دهد و در کمتر از یک سال با وجود اینکه یک گروه قدرتمند به نام اخوان المسلمین بودند، آمریکا در تمام دستگاه های دولت او نفوذ کرد و دولت او را سرنگون کرده و امروز شاهد هستیم که او نیز کشته شده است و هیچ اثری از او نیست.

 

او افزود: ما در داخل کشورمان مدیرانی داریم که یا کم کاری می کنند یا توانایی لازم را ندارند و دوندگی انجام نمی دهند. رهبری فرمودند دوندگی امروز ضرورت کشور است و مدیر هر قسمتی باید این امر را سرلوحه خود قرار دهد. دفاع مقدس این ها را به ما یاد داد و ما در این مسیر با تمام قدرت خواهیم ایستاد. ما میراث دار شهدا هستیم و در این جلسه با شما و رهبر و ملت پیمان می بندیم. امروز به تبعیت از امام حسین به ترامپ می گوییم که تو ما را بر سر یک دو راهی قرار داده ای یا باید تسلیم شویم و ذلت را تجربه کنیم و یا باید در مقابل تو بایستیم و بدان قطعا در مقابل تو خواهیم ایستاد و تسلیم نخواهیم شد. هیهات من الذله، ما کوتاه نخواهیم آمد. ما سربازان ولایتیم و خواهیم ایستاد. معنای میثاق با ولایت و امت همین است.

 

سردار رحیمی افزود: ما از مسیر و راه سپهبد سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی عقب نخواهیم نشست. قطعا ایراداتی وجود دارد و باید در مسیر اصلاح آن ها گام برداشت. ملت در سختی و فشار است اما به آن معنی نیست که ملت کوتاه خواهد آمد.

 

او در پایان گفت: ما در مسیر حفظ عفاف و حیای جامعه و در مسیر حفظ امنیت جامعه و در عرصه مقابله با موادمخدر، قاچاق و مقابله با ناامن کنندگان جامعه با جدیت خواهیم ایستاد./ برنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید