کد خبر:12656
پ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی مفادی از طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

 

به گزارش  روزانه نیوز  از خانه ملت، ابوالفضل عمویی با تشریح دستور کار نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موادی از طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل با حضور نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست‌های بعدی این موضوع پیگیری شود.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه هفته جاری به استماع و بررسیگزارش کمیته مرز از هیات اعزامی به مرزهای شمال غرب کشور، گزارش کمیته خارجه از وضعیت جزایر خلیج‌فارس، گزارش کمیته امنیت از هیات اعزامی به استان سیستان و بلوچستان و گزارش کمیته هسته‌ای از نشست با دانشمندان و مدیران سازمان انرژی اتمی می‌پردازند.

 

عمویی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه نیز اعضای هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با روسای کمیته‌های این کمیسیون جلسه خواهند داشت. اعضای کمیته دفاعی نیز با حضور مسئولین ذیربط مروری بر قانون نظام وظیفه خواهند داشت.

 

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعضای کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز این هفته به بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و بررسی لایحه جامع انتخابات و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراها خواهند پرداخت./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید