کد خبر:13583
پ

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد مرکزی ناجا، گفت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.

 

به گزارش  روزانه نیوز  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در ستاد مرکزی ناجا با  حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دیدار و با تبریک هفته ناجا از خدمات ارزشمند کارکنان آن نیرو در تامین امنیت جامعه تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام سیدضیاء الدین آقاجان پور کارکرد نیروی انتظامی را  استقرار نظم و امنیت و مقابله و مبارزه قاطع با اشرار و عوامل خرابکار و مخل امنیت دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت در جمهوری اسلامی است و ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم ترین مسوولیت های این نیرو است که باید با اقتدار و با رعایت موازین شرعی انجام پذیرد.

 

حجت الاسلام آقاجان پور اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را در پرورش فکری، اخلاقی، معنوی و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی کارکنان بسیار موثر دانست و گفت: به برکت این اقدامات، امروز مجموعه نیروی انتظامی برخوردار از پلیس مسلمان، مومن و در طراز انقلاب اسلامی است./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید