کد خبر:15483
پ

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت از سه ماه به ۶۰ روز خبر داد.

 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از صداوسیما، فاطمه کاه ی گفت: هم اکنون کارت‌های سوخت شهریور ماه در حال صدور است و می‌توان گفت صدور کارت سوخت به بازه زمانی دو ماه رسیده است.

 

وی افزود: پیش از این شیوع بیماری  کرونا و شرایط ویژه کرونایی باعث شده بود تا حجم زیادی از درخواست‌ها در صف صدور باشند و این مسئله موجب تأخیر چند ماهه در پاسخگویی به درخواست‌های جدید می‌شد.

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه اکنون این مشکل رفع شده و انتظار برای صدور کارت به روال عادی بازگشته است، اضافه کرد: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تمامی خودروهای حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس‌ها، تاکسی‌های تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی و وانت بارها را شامل می‌شود .

 

وی ادامه داد: اعتبارسوخت به کارت‌های بانکی مالکان این خودروها واریز می‌شود و رانندگان تنها در زمان سوختگیری می‌توانند از کارت بانکی خود به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

 

کاه‌ی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سوخت خودروهای حمل و نقل عمومی و اینترنتی اظهار داشت: به محض دریافت اطلاعات تمامی خودروهای ناوگان مشمول دریافت سهمیه سوخت از وزارتخانه‌های مربوطه و مشخص شدن اطلاعات این خودروها از سوی وزارت کشور و فرآیند محاسبه ریالی، واریز مابه التفاوت سهمیه سوخت آن‌ها انجام خواهد شد./مهر

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید