کد خبر:15671
پ

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان نیز همه متفق القول هستند که این سازوکار تکرار شود اما تحت یک شرایط جدید که امر بازپروری و توسعه این سازوکار هم در نظر داشته باشیم و نواقص گذشته را رفع شود.

 

به گزارش روزانه نیوز سیدکمال‌الدین سجادی  با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری باید همه احزاب اصولگرایی در میدان حضور پیدا کنند نه اینکه احیانا عده‌ای برای خودشان بپزند و سفره را آراسته سازند و مابقی تماشاچی باشند، افزود: از جمله سازوکارهای تازه‌ای که در این زمینه در حال تعبیه است، مشارکت فعال همه احزاب سیاسی اصولگرا در جریان انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری این جریان است.

 

 

وی با اشاره به وضعیت جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت نظر جهت انتخاب کاندیدای واحد انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: ایده‌آل همه اصولگرایان و هدف این جریان رسیدن به یک کاندیدای واحد است، نه اینکه با پنج یا شش کاندیدای ریاست جمهوری طرف باشیم.

 

 

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با یادآوری اینکه حتی در انتخابات مجلس یازدهم نظر همه احزاب اصولگرا تامین نشد، تصریح کرد: در آن انتخابات و سازوکاری که برایش شکل گرفت به گونه‌ای عمل شد که در نهایت نظر همه احزاب اصولگرا تامین نشد ولی این گروه‌ها برای حفظ وحدت و یکپارچگی با نظر آن شورا همراهی کردند.

 

 

سیدکمال‌الدین سجادی با بیان اینکه در این دوره می‌خواهیم که همه احزاب و تشکل‌های اصولگرایی به میدان بیایند، گفت: نظرات خود را مطرح کنند و کار انتخاب کاندیدا با مشارکت همه این گروه‌ها انجام شود، نه اینکه احیانا عده‌ای برای خودشان بپزند و سفره را آراسته سازند و مابقی تماشاچی باشند.

 

 

وی با یادآوری تجربه ائتلاف اصولگرایان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،افزود: همان سازوکاری که در انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت را به احتمال زیاد در این دوره تکرار می‌کنیم، چرا که تجربه خوبی بود و آرای اصولگرایان را در یک سبد ۱۶ میلیونی تجمیع کرد، در حالی که در انتخابات ۹۲ شاهد تعداد کاندیداهای اصولگرا و پخش‌شدن آرا بودیم./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید