کد خبر:15978
پ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معاون حوزه تخصصی خود خواستار رسیدگی به موضوع اخراج تعدادی از کارگران هفت تپه شد

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار  با بیان اینکه به دنبال اخراج تعدادی از کارگران هفت تپه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معاون حوزه تخصصی خود خواست موضوع هر چه سریع‌تر پیگیری و رسیدگی شد، افزود: البته کارفرما شکایتی را به اداره کار استان تسلیم کرده که همین امر می‌تواند مبنای ورود مراجع رسیدگی وزارت کار به موضوع شود .

 

 

وی با بیان اینکه ۱۵ نفر از کارگران هفت تپه به دلیل عدم پرداخت اضافه کار خود در ماه گذشته ، بدون مراجعه به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، به مدیریت مستقر در شرکت اعتراض کرده‌اند که اخراج آنها را به دنبال داشته است، اضافه کرد: متاسفانه این اخراج خارج از کمیته انضباطی انجام شده و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، در اسرع وقت زمینه بازگشت به کار کارگران اخراج شده فراهم شود.

 

 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این موضوع و دستور ویژه وزیر ، مقرر شد با پیگیری‌های صورت گرفته ظرف 24 ساعت توافق میان کارگران و کارفرما حاصل شود. در غیر این صورت با شکایت کارگران ظرف  ۴۸ ساعت آینده، رسیدگی به موضوع خارج از نوبت و به طور ویژه در دستور کار مراجع حل اختلاف کار استان قرار خواهد گرفت ./فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید