کد خبر:17215
پ

 عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، با بیان اینکه این تشکل در مباحث مدیریتی کشور به نگاه جزیره‌ای اعتقاد ندارد، گفت: معتقدیم محروم کردن کشور از ظرفیت افراد شایسته هر جناحی خسارت، آسیب و در تضاد با منافع ملی است.

به گزارش روزانه نیوز مسعود شفیعی با اشاره به اینکه جلسات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به شکل معمول هر ماه برگزار می‌شود، افزود: مانند همه گروه‌ها و احزاب ما هم فعال هستیم و برای همه کارزارهای انتخاباتی همواره برنامه بلندمدت داشته ایم ولی در حال حاضر صلاح نمی‌دانیم به موضوعات انتخاباتی بپردازیم.

 

وی با اشاره به نحوه تعامل این حزب با جریان اصلاحات بعد از تعطیل شدن شورای‌عالی سیاست‌گذاری، گفت: این رویکرد حزب اعتدال و توسعه در دولت تدبیر و امید هم عملی شد و ما به همه گروه‌ها توصیه کرده‌ایم که کشور را به همین ترتیب اداره کنند و معتقدیم محروم کردن کشور از ظرفیت افراد شایسته هر جناحی خسارت، آسیب و در تضاد با منافع ملی است.

 

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: اصلاح طلبان نهاد هماهنگی خاص خود را دارند و اگر لازم باشد ما با آنها هماهنگی‌هایی انجام می‌دهیم. باید ساز و کار ارتباط  را در حزب تعریف کنیم زیرا به شکل مصداقی به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ تا امروز ورود نداشته ایم طبیعتا به موضوع کلان‌تر نگاه می‌کنیم.

 

شفیعی با بیان اینکه طبیعتاً میان اعضا بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف داخلی حزب و کلان کشور صورت می‌گیرد و این جلسه هم به همین ترتیب بود، اظهار داشت:  مسائلی را در تشکیلات استانی خود دنبال می‌کنیم و فعالیت‌هایی که باید انجام بگیرد را رصد می‌کنیم و در مورد گزارش‌هایی که از استان‌ها به شورای مرکزی می‌رسد بحث و تصمیم گیری صورت می‌گیرد.

 

دبیر جلسات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، ورود این تشکل اعتدالی به انتخابات ریاست جمهوری را زود عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی نباید فضای جامعه را انتخاباتی کنیم. اما حزب اعتدال و توسعه عرصه سیاسی و تحولات را مورد رصد قرار می دهد تا تحلیلی از شرایط موجود داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم را انجام دهد. ولی از این نظر که از الان کار انتخاباتی انجام دهیم، مقداری زود است.

 

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در توضیح نگاه کلان حزب اعتدال توسعه به مسائل کشور با بیان اینکه منافع ملی مساله مهمی است که حزب همواره دنبال کرده است،گفت: منافع کشور در همگرائی و هم‌افزایی میان قوا و مردم است و بر این عقیده ایم که دولت و مجلس و دیگر نهادها همواره باید از ظرفیت‌های همه گروه‌های سیاسی استفاده کنند.

 

گفتنی است: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد که این تشکل در مباحث مدیریتی کشور اعتقاد به نگاه جزیره‌ای ندارد./ایرنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید