کد خبر:17590
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در این خصوص گفت: در حال حاضر، با روند افزایشی و رو به جلوی آمار ابتلا به کووید ۱۹در گلستان مواجه می باشد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین دکتر عبدالرضا فاضل شهرهای قرمز و آلوده استان را به ترتیب شهرستان های گرگان، بندرترکمن، آق قلا وکلاله خواند و گفت: شهرستان رامیان نیز در وضعیت زرد و سایر شهرهای در وضعیت هشدار یا نارنجی قرار دارند.

 

وی گفت در حال حاضر افراد بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ۵۰۴ نفرمی باشد، که از این تعداد، در بخش مراقبت های ویژه ۱۰۷بیمار و ۵۴ بیمار دیگر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

 

عبدالرضا فاضل در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت و از دست دادن ۱۱ شهروند براثر درگیری با کرونا در استان هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مردم خواست تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و ممانعت از برگزاری هر نوع مراسم های دسته جمعی منجمله عروسی، ضمن حراست از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان نیز حمایت کنند.

 

گفتنی است : گلستان از اواسط آبان ماه و بعد از هفته وحدت با عدم توجه شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و اقدام به برگزاری مراسمات و دورهمی ها موجبات ورود به پیک سوم کرونا علی الرغم مقاومت سه ماهه با وجود اینکه کل کشور درگیر مقابله و مبارزه با این ویروس بودند متاسفانه بالاخره درگیر این بیماری شد./ بازار کسب کار آنلاین

کرونایی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید