کد خبر:17776
پ

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده است، گفت: دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است.

به گزارش روزانه نیوز سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز چهارشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج با بیان اینکه بسیجیان از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند، افزود: بسیج زینت‌ یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج است و دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند ناامید و مایوس شده است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ایران است اضافه کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

 

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی با بیان اینکه ما همه در کنار و در میان مردم هستیم و به امر رهبرمان بدون منت به آنها خدمت می‌کنیم و این رسم و مرام بسیجی‌هاست، گفت: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است.

 

وی تصریح کرد: جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه  شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست، ادامه داد: بسیج جلال الهی دارند و در مقابل دشمن دارای شوکت الهی هستند ، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرار گرفتن در این طریق درخشان و نورانی بر بسیجیان مبارک باد و به اذن خدای متعال سربلند باشید و جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و اینها واقعیت است و دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است./ایرنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید