کد خبر:17860
پ

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: در سخت ترین شرایط هم فعالیت خود را جهت آبادانی کشور ادامه خواهیم داد و هیچ پروژه ای که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست به لحاظ کمبود منابع مالی تعطیل و یا معلق نخواهد شد.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین سردار سعید محمد روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی با استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از روش های خوبی که قرارگاه برای تامین منابع مالی در نظر گرفته فروش ارواق منفعت در قالب پروژه آزاد حرم تا حرم است که نمونه ای موفق در جهت تامین منابع مالی از بازار سرمایه بوده که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه گردیده است.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا روش های تامین مالی در بازار سرمایه را توسعه خواهد داد، خاطرنشان کرد: این روش نه تنها مانع از حرکت نقدینگی موجود در کشور به سمت بازار کاذب جلوگیری می کند بلکه باعث فراهم سازی ظرفیت بیشتر تولید در کشور می شود.

 

سردار محمد در این ارتباط افزود: در واقع با این شیوه هم مشکل نقدینگی سرگردان کشور حل می شود و هم پروژه های زیرساختی کشور شتاب می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه تا بدین لحظه قرارگاه، طرح های خوبی را برای افزایش تولید و رفع مشکلات اقتصادی به بخش های متفاوت دولت تحویل داده است، یادآور شد: با اجرایی شدن این طرح ها نه تنها تهدیدات خارجی نمی تواند مشکلی برای کشور ایجاد کند بلکه این تهدیدها فرصتی برای تولید فراهم می کند.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: پیرو توافقاتی که با سازمان برنامه بودجه کشور داشتیم اگر بحث تهاتر و دارایی های غیر مولد در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

سردار سعید محمد امروز در کنار بازدید میدانی که از پروژه راه بجنورد- میامی داشت به طور همزمان از شماری از طرح ها و پروژهای عمرانی شهرستان اسفراین نیز بازدید داشت و در قسمتی از این بازدید به صورت ویدئوکنفرانسی دستور آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان را صادر کرد.

 

سپاه

 

خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور، ۱.۷ درصد از گستره کشور را دارد که از شمال با جمهوری ترکمنستان از جنوب و شرق با استان خراسان رضوی و از غرب به استان های گلستان و سمنان محدود می شود./ بازار کسب کار آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید