کد خبر:18139
پ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته‌ای ادامه دهد و ما تلاش می‌کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

 

به گزارش روزانه نیوز ابوالفضل عمویی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان فکر نکنند اگر دست به اقدام تروریستی بزنند بی پاسخ می ماند و وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته ای و توسعه و پیشرفت کشور ادامه دهد و ما تلاش می کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز ما به عنوان نمایندگان انقلابی تلاش می کنیم تا مسیر حرکت شهدا را که برای پیشرفت کشورمان جان خود را فدا کردند احیا کنیم، اضافه کرد: باید به نحوی پیش برویم که تخریب امنیت مردم، شهادت دانشمندان کشورمان و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان برای دشمنان بدون هزینه نباشد.

ابوالفضل عمویی با بیان اینکه برنامه هسته ای کشور باید طبق نیازهای کشور پیش برود و انتظار ما این است که تقویت شود و توسعه یابد، گفت: یکی از اهداف طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، مقابله با تحریم هایی است که از سَمت کشورهای غربی اعمال می شود و تحریم علیه ایران رفتار بی هزینه ای نخواهد بود./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید