کد خبر:18666
پ

رئیس جمهور با بیان اینکه با افرادی که قرنطینه را نقض می‌کند باید برخورد شود، گفت: اگر مراعات پروتکل‌های بهداشتی در جامعه مورد توجه قرار نگیرد یک ماه بعد به شرایط سخت بر خواهیم گشت.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وزارت بهداشت به ما اعلام کرده این محدودیت‌ها آثار خوبی داشته است و  امیدورایم با همکاری مردم شاهد یک شرایط مناسب تری باشیم.

 

وی افزود: اگر اقدامات( محدودیت‌ها) هفته های اخیر نبود امروز با مشکلات زیادی روبرو بودیم و وقتی پروتکلی را الزامی می شود وظیفه مسئولین برای اجرا بیشتر و بالاتر می رود و ما مسئولین باید بیش از مردم مصوبات ستاد را رعایت کنیم.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه همگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی است ، اضافه کرد: تعداد آزمایشات توسعه یابد و به رقم ۱۰۰ هزار تست در روز خواهیم رسید و با افرادی که قرنطینه را نقض می‌کند باید برخورد شود.

 

روحانی ادامه داد: در حال رفتن به کانال ۵۰۰ نفری فوتی بودیم و پیش بینی می شد که شرایط بدتری خواهیم داشت اما به کانال ۳۰۰ برگشتیم اما اگر مراعات در جامعه مورد توجه قرار نگیرد یک ماه بعد به شرایط سخت بر می‌گردیم.

 

رئیس جمهور گفت: ما نمی‌توانیم امیدوار باشیم به واکسن، هنوز هم معلوم نیست در کشورهای که می خواهند واکسیناسیون کنند نتیجه چه می‌شود. می‌دانیم هیچ واکسنی هم صد در صد اثر گذار نیست. نمی‌دانیم این ویروس تغییر ژنتیکی انجام می‌دهد یا خیر؟ /فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید