کد خبر:8211
پ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان وقتی برجام تصویب شد گفتند که از فردا دلار به فلان قیمت می‌رسد و به همین خاطر الان باید مسئولیت دلار 30هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند.

 

 

به گزارش روزانه نیوز محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سرمقاله اخیر یک روزنامه اصلاح‌طلب به قلم عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب مبنی بر استعفای رئیس جمهور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان هم در انتخابات ۹۲ و هم در انتخابات ۹۶ به فرمان آقای خاتمی به این دولت رای دادند و از این دولت حمایت کردند و در دولت کنونی از وزیر گرفته تا استانداری و فرمانداری و بخشداری و روسای ادارات حضور دارند.

 

چرا موقع عدم توفیق دولت در برجام اصلاح طلبان خواهان استعفای روحانی نشدند؟

 

وی با بیان اینکه اگر واقعاً نسبت به چنین دولتی نظری دارند یا می‌خواهند عبور کنند، چرا همان زمانی که عدم توفیق دولت در پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم و عدم توفیق دولت در ساماندهی روابط با غرب و موضوع برجام و پرونده هسته‌ای و دهها عدم توفیق دیگر را دیدند چنین موضعی نگرفتند؟ گفت: الان کمتر از یک سال به پایان کار دولت بحث استعفای دولت را مطرح می‌کنند. اولا آقای عبدی شخصیتی هست که در دوره آقای خاتمی هم چنین پیشنهادی را داشته این پیشنهادات به عنوان یک شوک به افکار عمومی مطرح می‌شود تا کارنامه دولت و زنگ حسابی که برای ارزیابی عملکرد دولت زد شده، فراموش شود.

 

 پنهان ساختن کارنامه ناکارآمدی دولت و فرعی کردن مسائل اصلی کشور 

 

انبارلویی با بیان اینکه هدفشان این است که کسانی مسئولیت این ناکارآمدی به گردنشان هست پنهان بمانند، تاکید کرد: پیشنهاد آقای عبدی برای پنهان ساختن کارنامه ناکارآمدی دولت و فرعی کردن مسائل اصلی کشور است.

 

اصلاح‌طلبان مسئولیت دلار 30هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند

 

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مسائل اصلی کشور پاسخ به مطالبات معیشتی مردم و پاسخ به وعده‌هایی هست که دولت و اصلاح‌طلبان داده‌اند، اظهار داشت: همین اصلاح‌طلبان وقتی برجام تصویب شد گفتند که از فردا دلار به فلان قیمت می رسد و به همین خاطر الان باید مسئولیت دلار  30 هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند و اینها مسائلی هست که باید به آن بپردازند ولی حرف هایی می زنند تا افکار عمومی را متوجه مسائل می کنند که نمی تواند به عنوان یک راه حل مطرح باشد.

 

اصلاح‌طلبان به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور هستند

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور هستند، خاطرنشان کرد: راهبرد آمریکا در غرب آسیا این است که دولت های بی‌ثبات روی کار باشد و در همین راستا دولت عراق و لبنان را ساقط کردند و تمام تلاش‌شان را گذاشتند که بشار اسد را پایین بکشند و معتقد بودند که اگر در کل و خطوط مقاومت بی‌ثبات‌سازی به وجود بیاوریم کشورهای خط مقدم مبارزه با اسرائیل تضعیف می‌شوند.

 

پیشنهاد عبدی در راستای بی‌ثبات‌سازی منطقه ای آمریکاست

 

انبارلویی ضمن اشاره به اینکه پیشنهاد آقای عبدی مبنی بر کناره گیری رئیس جمهور در راستای راهبرد آمریکا در منطقه و ایران است و راهبرد آمریکا بی ثبات سازی دولت است، گفت: فرض کنید که الان آقای روحانی کناره‌گیری کند. خب که چه؟ کمتر از یک سال مانده به انتخابات ۱۴۰۰ آیا چنین اقدامی فایده ای دارد؟ اساساً این حرف که مطرح شده متضمن منافع و مصالح ملی نیست ولی مصالح آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: از موقعی که آقای عبدی از تصرف لانه جاسوسی و همکاری با دانشجویان پیرو خط امام پشیمان شد، در خط آمریکا عمل کرده و الان هم در همان خط عمل می کند./ فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید