کد خبر:20045
پ

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان در خدمت بیماران کرونایی است، تا ریشه‌کنی کرونا در مقابله با این ویروس منحوس آماده‌ هستیم.

به گزارش روزانه نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد عبداللهی ضمن تبریک روز پرستار با اشاره به خدمات سپاه به مردم در بحث کرونا، گفت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند ماه‌های گذشته در خدمت بیماران کرونایی است.

 

وی با اشاره به نصف شدن آمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، اضافه کرد: بعد از اعمال تمهیدات محدودیتی و دو هفته تعطیلی، آثارآن کاهش شمار بیماران و مراجعه مردم به مراکز درمانی سپاه است.

 

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه ادامه داد: کادر درمان در سطح کشور خسته هستند، بنده از این فرصت استفاده می‌کنم و روز پرستار سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) را خدمت همکاران تلاش‌گر خود جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می‌کنم و خداقوت می‌گوییم که با تلاش خود جان بسیاری از هموطنان عزیز ما را نجات دادند شاهد اثرات و برکات این تلاش با بهبودی شمار زیادی از بیماران هستیم.

 

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه افزود: مراکز درمانی سپاه همچنان در خدمت بیماران کرونایی است، تا ریشه‌کنی کرونا در مقابله با این ویروس منحوس آماده‌ایم.

 

سردارعبداللهی با اشاره به ارتباط تلفنی با مسئولان حوزه سلامت استان خوزستان با نگاه امدادرسانی به سیل زدگان، اظهار کرد: مشکل حاد بهداشتی درمانی در مناطق سیل زده استان خوزستان که نیاز به اعزام نیرو و تجهیزات ندارند، با توانایی‌های استانی مشکل را برطرف کردند، حوزه مهندسی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مشغول خدمات رسانی به مردم سیل زده در این مناطق هستند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید