کد خبر:20620
پ

مسابقه پوستر و طرح‌های گرافیکی هم‌زمان با نخستین‌سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با عناوین مختلف برگزار می‌شود.

 به گزارش روزانه نیوز به نقل از سایت شاهد،‌ این مسابقه در ۲۰ زمینه با عناوینی همچون «اولین سیلی سخت؛ تشییع میلیونی حاج قاسم و ابومهدی در ایران و عراق»، «حاج قاسم و ابومهدی تربیت‌شدگان مکتب امامین انقلاب»، « حاج قاسم و ابومهدی یاور محرومان»،برگزار می‌شود.

عناوین دیگر این مسابقه عبارتند از : «حاج قاسم اسم رمز مقاومت»، «حاج قاسم و ابومهدی کابوس تروریست ها»، «انتقام سخت بین‌المللی»، «انقلابی‌گری حاج قاسم در عین دوری از جناح‌گرایی داخلی»، «جلوه‌های مکتب حاج قاسم در ماجرای کرونا، سیل و زلزله»، « حاج قاسم سرباز ولایت٫ ابومهدی سرباز ولایت»، «راه و روش مکتب سلیمانی در تبیین نرم‌افزار غلبه بر هیمنه پوچ استکبار»، «حاج قاسم آرامش دهنده قلوب خانواده‌های شهدا»، «چهره بین‌المللی حاج قاسم»، «خروج آمریکا از منطقه نابودی اسرائیل»، «حاج قاسم و ابومهدی فاتحان قدس»، «تلاطم خشم و لبخند در  چهره آسمانی حاج قاسم»، «حاج قاسم و ابومهدی نابودگران اسرائیل»، «حاج قاسم و ابومهدی چهره شاخص بین‌المللی مقاومت»، «حاج قاسم و ابومهدی نابودگران داعش»، «ایستادگی حاج قاسم و ابومهدی در برابر قدرت‌ها به وسیله تقوا و تفکر الهی» و «حاج قاسم و ابومهدی الگوی مبارزه ملت‌ها» .

 

علاقه‌مندان تا پنجشنبه یازدهم دی‌ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار و تولیدات خود را در واتس‌اپ، تلگرام و ایتا برای شماره ۰۹۱۹۸۵۲۴۱۹۱ ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان به نفر برگزیده اول تا سوم این مسابقه به ترتیب بین سه تا ۶  میلیون تومان هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت. همچنین، افزون بر برپایی نمایشگاهی از آثار ارسال شده به دبیرخانه، آثار برتر توسط بزرگان جبهه مقاومت رونمایی می‌شود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

 

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید