کد خبر:21009
پ

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است با جذب دو بازیکن در نیم‌فصل خود را تقویت کند.

به گزارش روزانه نیوز تیم فوتبال پرسپولیس با محرومیت عیسی آل‌کثیر و جدایی برخی از عناصر هجومی خود در ابتدای فصل، این روزها با مشکل گلزنی و تضعیف خط حمله مواجه شده است. همین مسئله باعث شده تا مهاجمان پرسپولیس تا الان در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده باشند.

با این وجود، یحیی گل‌محمدی قصد ندارد مهاجمی برای تیمش در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خریداری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس می‌خواهد در نقل‌وانتقالات یک مدافع و یک هافبک بازیساز جذب کند.

در شرایطی که سیدجلال حسینی عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی پرسپولیس داشته، اما سن و سالای بالای این بازیکن باعث شده تا یحیی تصمیم بگیرد یک مدافع جدید برای تیمش بگیرد، چون حسینی قادر به همراهی تیمش در تمامی بازی‌ها نیست و گاهی هم نیاز به استراحت دارد.

از سوی دیگر، جدایی بشار رسن و نبود یک هافبک بازیسار در پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن هم کاملا به چشم آمد و به همین خاطر یحیی در اندیشه خرید یک هافبک بازیسار نیز هست. البته تا زمان فرا رسیدن نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فرصت زیادی باقی مانده و در حال حاضر هم بازیکن آزاد باکیفیتی وجود ندارد که سرخپوشان با او وارد مذاکره شوند. با این حال، تنها چیزی که مشخص است این است که یحیی فعلا تصمیمی برای خرید مهاجم ندارد./خبر آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید