کد خبر:21069
پ

وزیر آموزش و پرورش گفت:۳۸۰ میلیارد تومان از مطالبات معلمان شامل حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، مطالبات معلمان خرید خدماتی و مطالبات برون سپاری معلمان، از امروز پرداخت می شود.

به گزارش روزانه نیوز محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه همچنان بخشی از مطالبات معلمان باقی مانده است که به زودی پرداخت خواهد شد، افزود: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب رسیده است و به زودی در هیئت دولت بررسی می‌شود و به تصویب دولت خواهد رسید و آموزش و پرورش هیچ تعللی در تصویب این لایحه و ارائه آن به مجلس نخواهد داشت.
وی از قابلیت‌های جدید شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) خبر داد و گفت: این قابلیت‌ها به زودی رونمایی می‌شود و به اطلاع معلمان و دانش آموزان خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش به آغاز امتحانات نیمسال اول دانش آموزان اشاره کرد و افزود: نمرات نیمسال را مجموع نمرات آزمون‌های کلاسی و آزمون پایانی تشکیل می‌دهد و معلمان هر مدرسه به تشخیص خود از دانش آموزان به تشخیص خود و با شناخت خود از دانش آموزان نمره‌ای را برای او در نظر خواهند گرفت.
وی گفت: متاسفانه در فضای مجازی برخی افراد به فروش آزمون ساز‌های غیر استاندارد مبادرت می‌کنند که این آزمون سازان هیچ کمکی به معلمان نخواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین از دانش آموزان خواست به گروه‌های حل سوال امتحانی که در شبکه‌های مجازی فعال شده اند توجهی نکنند و اطلاعات شخصی خود را در برگه امتحانی وارد کنند.
آقای حاجی میرزایی همچنین به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب رسیده است و به زودی در هیئت دولت بررسی می‌شود و به تصویب دولت خواهد رسید و آموزش و پرورش هیچ تعللی در تصویب این لایحه و ارائه آن به مجلس نخواهد داشت.
وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در سریع‌ترین مسیر اجرا قرار گرفته و به جای رسیدگی در کمیسیون‌های فرعی و تخصصی در کمیسیون اصلی دولت مورد بررسی قرار گرفته است و به زودی به مجلس ارائه خواهد شد./صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید