کد خبر:15825
پ

مدیرمسئول پایگاه خبری روزانه نیوز با صدور بیانیه‌ای، ضمن حمایت قطعی از دکتر پدرام پاک‌آئین، نامزد نمایندگی مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات کشور، از کاندیداتوری خویش اعلام انصراف کرد.

 

به گزارش “روزانه نیوز” متن انصراف دکتر اشکان یوسفی به شرح زیر می‌باشد:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

شرایط بحرانی کشور در جنگ اقتصادی و هجمه‌های گوناگون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آن‌قدر حساس و بغرنج است که مجالی برای آزمون‌وخطا ندارد؛ حوزه حیاتی و مظلوم رسانه نیز در این برهه تاریخی، مستثنا نبوده و انتخاب، هدایت و حمایت آگاهانه از آن وظیفه عقلانی، شرعی و قانونی جامعه رسانه‌ای کشور است.

اینجانب، اشکان یوسفی، به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه مدیران مسئول رسانه‌های کشور، برحسب وظیفه و احساس نیاز، قدم در عرصه نامزدی نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات کشور نهادم و از لطف و نظر مثبت برخی همکاران، صمیمانه سپاسگزارم اما معتقد هستم فضای وکالت و نمایندگی این جامعه فرهیخته و اهل‌قلم، جایگاه تعارفات سنتی و نگاه‌های حزبی و جناحی نیست و باید فردی اصلح، شایسته، با درایت، کارآزموده و اخلاق‌مدار در مسند آن قرار گیرد تا به آرمان‌های ارزشمند خویش، دست یابد وگرنه توفیقی حاصل نخواهد شد.

بدین‌وسیله اعلام می‌دارم، پس از بررسی سوابق، نظرات، رویکردها و توانمندی‌های برخی نامزدهای شاخص در این دوره، با قطعیت جناب آقای دکتر پدرام پاک‌آئین را فرد اصلح این دور از انتخابات دانسته و با افتخار ضمن حمایت از ایشان جهت تصدی این کُرسی، از نامزدی خویش به نفع ایشان، انصراف خواهم داد و سایر همکاران را نیز به حمایت از ایشان دعوت می‌نمایم.

سوابق درخشان دکتر پاک‌آئین در گذشته، علی‌الخصوص حمایت‌های وی از اصحاب رسانه و مطبوعات بر هیچ انسان واقع‌نگری پوشیده نیست و از یک‌سو، اخلاق‌مداری، حُسن‌شهرت، تواضع، علم و تخصص و از سوی دیگر، پشتوانه فنی، اشرافیت کامل به فضای رسانه‌ای کشور، ارتباطات گسترده، شناخت قانون و قدرت چانه‌زنی بالا، قاطعیت انتخاب وی را بیشتر می‌نماید.

در پایان به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده رسانه‌ای کشور، انتظار دارم:

1- مطابق منویات مقام معظم رهبری، به‌دوراز نگاه‌های جناحی و حزبی، در راستای اعتلای جایگاه رسانه‌های کشور سخن گفته و گام بردارند و همان‌طور که در شعارهای خویش بیان کردند، فراجناحی و فراحزبی رفتار کنند تا رضایت همگانی تحقق یابد.

2- مطابق وعده خویش، در صورت راه‌یابی به این جایگاه، نسبت به راه‌اندازی نهاد نمایندگی مدیران مسئول، در ابعاد ملی و به‌کارگیری پتانسیل عظیم همکاران و همچنین هم‌افزایی، مشورت و چاره‌اندیشی در حوزه‌های صنفی گام بردارند.

3- بستر ارتباطی فعال و سهل، جهت ارتباط هرچه بیشتر و مستمر مدیران مسئول بصورت دوطرفه، به‌ویژه همکارانی که از پایتخت دور هستند را فراهم نمایند.

از خداوند سبحان برای همه آنانی که با نیتی پاک و صالح، خاضعانه قدم در وادی خدمت نهاده و تعهد به وعده‌ها و سخن خویش و اخلاق‌مداری را سنگ‌بنای اعمال‌شان قرار دادند، توفیقات روزافزون و سعادت در دنیا و آخرت، مسئلت دارم./

 

اشکان یوسفی – مدیرمسئول پایگاه خبری روزانه نیوز
جمعه 16 آبان ماه 1399
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید