کد خبر:8703
پ

 معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تشکیل کارگروه مشترک این وزارتخانه و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن خبر داد و گفت: این بسته در یک ماه تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه می‌شود.

 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» به مصوبات جلسه هفتم مهر شورای عالی مسکن اشاره کرد و افزود: پیشبرد پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری‌های کشور برای تسریع در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن همراهی کنند و  ابتدا پیش پروانه صادر کرده و متعاقب آن پروانه اصلی ساختمان صادر شود تا در این فاصله کارهای قانونی مسکن ملی انجام شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: براساس تصویب این شورا کارگروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تشکیل و ظرف یک ماه بسته مالی برای طرح های تولید مسکن تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه می شود.

 

محمودزاده، دیگر موضوع مصوب در شورای عالی مسکن را موضوع تامین مصالح اصلی ساختمان توسط وزارت صمت و نحوه واگذاری اراضی وزارت راه و شهرسازی به طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که وزارت راه و شهرسازی زمین در اختیار دارد، بین کرد./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید