کد خبر:8760
پ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لایحه تجارت ساختارهای تجاری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و بسیاری از قوانین تجاری مادر، به وسیله آن نقض خواهند شد تا جایی که این لایحه زمینه‌ساز آشفتگی بسیار در حوزه تجارت خواهد شد.

 

 

به گزارش روزانه نیور ، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت گفت: لایحه تجارت در مجلس دهم که من هم حضور داشتم به سرعت رأی‌گیری شد اما هنگام رای‌گیری دقیق بررسی نشد و حتی روی نظرات موافقین و مخالفین هم بحث نشد.

 

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه لایحه تجارت باید در مجلس یازدهم مجددا بررسی شود، گفت: لایحه تجارت به صورت منظم و یکپارچه تهیه نشده بود و به همین دلیل خوشبختانه توسط شورای نگهبان به مجلس برگشت داده شد و نمایندگان در مجلس یازدهم مجدد لایحه مذکور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

 

کوچکی نژاد در پایان تصریح کرد: لایحه تجارت ساختارهای تجاری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و بسیاری از قوانین تجاری مادر، به وسیله آن نقض خواهند شد تا جایی که این لایحه زمینه‌ساز آشفتگی بسیار در حوزه تجارت خواهد شد./ فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید