کد خبر:10965
پ

هتل روزولت آمریکا اعلام کرد: «با توجه به شرایط بی‌سابقه فعلی و ادامه تأثیرات نامطمئن همه‌گیری ویروس کرونا، مالکان هتل روزولت تصمیم سخت تعطیلی این هتل را گرفته‌اند و آن را به اطلاع شرکایشان می‌رسانند».

 

به گزارش روزانه نیوز  به نقل از رویترز، هتل روزولت در منهتن آمریکا به‌زودی به لیست رو به رشد کسب‌وکارهای نیویورک می‌پیوندد که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

 

سخنگوی هتل روزولت با اشاره به سطح اشغال پایین هتل از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در ماه مارس، تعطیلی قریب الوقوع این هتل را اعلام کرد. آخرین روز کاری هتل روزولت 31 اکتبر تعیین شده است.

 

در بیانیه این هتل آمده است: «با توجه به شرایط بی‌سابقه فعلی و ادامه تأثیرات نامطمئن همه‌گیری ویروس کرونا، مالکان هتل روزولت تصمیم سخت تعطیلی این هتل را گرفته‌اند و آن را به اطلاع شرکایشان می‌رسانند».

 

طبق گزارش وزارت کار آمریکا، پس از اعلام مرخصی‌های اجباری در ماه مارس، 500 نفر در این هتل مشغول به کار بودند. کارمندان این هتل می‌گویند روز جمعه اطلاعیه تعطیلی هتل را دریافت کرده‌اند و آخرین روز کاری بسیاری از آنها 17 اکتبر خواهد بود.

 

در بیانیه این هتل آمده است: «هتل روزولت به‌همراه اکثر هتل‌های نیویورک با تقاضای بسیار پایین مواجه بوده است، بنابراین مجبوریم فعالیت‌هایمان را قبل از پایان سال متوقف کنیم. هنوز هیچ طرحی برای این ساختمان پس از تعطیلی برنامه‌ریزی‌شده آن نداریم».

 

هتل روزولت مانند بسیاری دیگر از بناهای نیویورک برای فیلم‌برداری پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود استفاده شده است.

 

این هتل در 1924 تأسیس و نام تئودور روزولت، بیست و ششمین رئیس جمهور آمریکا بر آن گذاشته شد. این هتل چند سال تا جشن صدسالگی خود فاصله داشت./ تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید