کد خبر:14264
پ

عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)، گفت: مسلمانان پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های این شیطان دست پرورده آمریکا می‌دهند.

 

به گزارش  روزانه نیوز حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)،گفت: این کار محکوم است و قطعا مسلمانان جهان پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های این شیطان دست پرورده آمریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: «مکرون» باید بداند که مسلمانان به علت این اقدام به شدت از وی خشمگین هستند و این گونه نیست که کسی به راحتی به مقدسات و شخصیت اول دنیای اسلام اهانت کند و پاسخی دریافت نکند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلمانان جهان قطعا در جای خودش پاسخ این نوع رفتار رئیس جمهور فرانسه را خواهند داد و قطعا اتحاد و انسجام مسلمانان در جهان می تواند توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: هدف کسانی که به ارزش های دین مبین اسلام توهین می کنند چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در جهان نیست و به بیان بهتر آنان به دنبال ممانعت از نشر و گسترش اسلام هستند.

وی بیان کرد: با وجود تلاش های بی ثمری که غربی ها برای جلوگیری از رشد دین مبین اسلام می کنند، اسلام به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نشر و گسترش یافته است و قطعا تلاش های این کشورهای غربی راه به جایی نمی برد./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید