کد خبر:6673
پ

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه گفت: باید از تجارب فرهنگ غنی دفاع مقدس برای حل مسائل جامعه استفاده کنیم.

 

به گزارش روزانه نیوز سردار محمدجعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی‌های درخشان و واضح ملت ایران در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سراسر درس، تجربه و افتخار است.

 

وی عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر را نقطه اوج مقاومت و سرآغازی برای شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه دانست و گفت: پیش از عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر ما عملیات موفق چندانی نداشتیم، یعنی ما سال ۵۹ را بدون موفقیت چشمگیری سپری کردیم اما سال ۶۰ را با شکست حصر آبادان، طریق القدس آغاز کردیم و در بیت المقدس و آزادی خرمشهر به اوج رسیدیم.

 

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه با اشاره به رشادت و مقاومت صورت گرفته توسط رزمندگان گفت: با ایستادگی و مقاومت تا فتح خرمشهر از سه سپاه عراق دوتای آن را از بین بردیم. یکی از وابستگان نظامی مقیم تهران زمانی که سرلشکر رشید این مطلب را اعلام کرد، گفت اگر از سه سپاه عراق دوتای آن را از بین بردید ارتش عراق می‌بایست از بین می‌رفت که سرلشکر رشید گفتند همینطور شد اما شما نگذاشتین.

 

وی با اشاره به حمایت‌های بی دریغ کشورهای مختلف از صدام در جنگ تحمیلی گفت: کشورهای غربی تمام قد از صدام حمایت می‌کردند اما با این وجود با عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر بخش اعظمی از سرزمین‌های خود را پس گرفتیم در حالی که تحریم بودیم و هیچ کشوری به ما تجهیزات نمی‌فروخت.

 

سردار اسدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده بودند خرمشهرها در پیش داریم، گفت: منظور حضرت آقا این است که ما در آینده جاهای مهم کره خاک را از قید حضور شیاطین و مستکبران جهان بخصوص شیطان بزرگ آزاد خواهیم کرد.

 

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه باید از تجارب فرهنگ غنی دفاع مقدس برای حل مسائل جامعه استفاده کنیم، گفت: جامعه را باید به سمت معنویت ببریم، اگر علم و عمل منهای معنویت باشد شیطان بزرگترین عالم و عمل کننده بود اما چون معنویت نداشت شیطان شد، امروز باید معنویت را از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس بگیرم و به جامعه و جوانان انتقال دهیم و اگر این معنویت به جامعه بیاید مردم ایران بی‌نظیر هستند.

 

سردار اسدی افزود: حضرت امام خمینی ره می‌فرماید اگر دنیا مرام ما را بفهمد عاشق ما می‌شود ما باید مرام حضرت امام و رزمندگان که شاگرد حضرت امام بودند را در جامعه ساری و جاری کنیم.

 

وی گفت: امروز متأسفانه دشمنان بسیج شده‌اند ما را به سمت مادیات و این دنیایی که به سرعت تمام می‌شود بکشانند، همه ما وظیفه داریم که مردم جامعه را به سمت معنویت بکشانیم./ مهر

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید