کد خبر:15939
پ

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در زمینه طرح‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی مانند تولید ، کشت و بیمه کشاورزی مشوق‌هایی را در نظر گرفته شود.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نخستین نشست شورای هماهنگی بیمه کشاورزی، بحث اجتماعی و جامعه شناسی را در توسعه بیمه کشاورزی مهم ارزیابی کرد و گفت: با کمک هیأت امنای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مرکز تحقیقات مدیریت ریسک راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه بیمه کشاورزی به ویژه در حوزه ارزیابی خسارت باید به یک ادبیات مشترک با بهره برداران برسد، افزود: در زمینه طرح‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی مانند زنجیره‌های تولید و الگوی کشت، بیمه کشاورزی لازم است مشوق‌هایی را در نظر بگیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نمایندگانی از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان هواشناسی، مؤسسات تحقیقات کشاورزی نیز در شورای هماهنگی بیمه کشاورزی حضور داشته باشند، ادامه داد: تعیین تعرفه بیمه کشاورزی با هماهنگی دستگاه‌ها صورت گیرد.

خاوازی با اشاره به توسعه و تسهیل تبادلات اطلاعات و ورود فناوری‌های نو در بیمه کشاورزی گفت: لازم است آموزش و ترویج در زمینه توسعه بیمه کشاورزی و برنامه‌های پیشگیری از خسارت همکاری کند./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید