کد خبر:16011
پ

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ به هواداران وی گفت آماده حضور در تظاهرات‌ها و تجمعاتی باشید که در سراسر کشور تدارک می باشیم

 

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ به هواداران وی گفت آماده باشند تا هرلحظه که لازم شد برای زیر سوال بردن نتایج انتخاباتی آمریکا، به خیابان‌ها بریزند.

 

به گزارش  روزانه نیوز به نقل از  واشنگتن پست که مدعی است به فایل صوتی دست یافته که در آن، «بیل استپین» مدیر کارزار انتخاباتی جمهوریخواهان، خطاب به هواداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، می‌گوید: آماده حضور در تظاهرات‌ها و تجمعاتی باشید که در سراسر کشور تدارک می‌بینیم.

وی خواستار کمک مالی هواداران ترامپ برای پیشبرد شکایات او علیه جو بایدن رقیب دموکرات شد؛ افزود: این در حالی است که شب گذشته، طرفداران خشمگین ترامپ در ایالت‌های آریزونا و جورجیا به نشانه اعتراض به اعلام پیروزی بایدن، به خیابان‌ها ریختند.

استپین با بیان اینکه  آماده باشید، افزود: شاید به کمک شما در ایالات محل سکونتتان نیاز داشته باشیم تا از بابت اینکه صدای اعتراض رئیس‌جمهور شنیده می‌شود؛ اطمینان حاصل شود.

وی ادامه داد: تجمعات در حمایت از ترامپ یکی از آن چیزهایی است که شما را به انجام آن در سراسر آمریکا تشویق می‌کنیم. ترامپ برای ادامه نبرد آماده است.

بنابر گزارش‌ها، بسیاری از طرفداران خشمگین ترامپ همراه خود سلاح‌های گرم از جمله کلت کمری و مسلسل‌های خودکار حمل می‌کنند./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید