کد خبر:16021
پ

رئیس‌جمهور گفت : فرصتی برای دولت آینده امریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

 

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می داند، افزود:مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

 

وی با بیان اینکه سیاست حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور با قوت دنبال می‌شود، ادامه داد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.

 

رئیس جمهور در ادامه  این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط مالی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

 

روحانی با تاکید به برنامه های اقتصادی دولت گفت: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاستهای متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می کند./فارس

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید