کد خبر:16356
پ

فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز،خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد.

به گزارش روزانه نیوز، مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از الکترونیکی شدن سه خدمت پرکاربرد در حوزه درمان ایثارگران گفت: باتوجه به اینکه خدمات دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران «بررسی مشمولیت فرد بر اساس پارامترهایی چون ضایعات جانبازی، سوابق خدمات دریافتی و… به‌صورت هوشمند»، «بارگذاری مدارک به‌صورت الکترونیکی توسط متقاضی»، «صدور کد پیگیری و قابلیت پیگیری مراحل درخواست از طریق سامانه» و «اطلاع‌رسانی مراحل اقدامات از طریق پیامک و کارپوشه ملی ایرانیان به متقاضی» را از ویژگی‌های این سامانه اعلام کرد.

علیرضا امینی ضمن تشکر از معاونت بهداشت و درمان و اداره کل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تولید سامانه الکترونیک، گفت: فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز،خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید