کد خبر:18923
پ

هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور،امروز (۱۷ آذرماه) به‌تدریج بارش در نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود.

 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود و عمده بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق یزد و شرق هرمزگان خواهد بود و به‌تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

 

صادق ضیاییان بیان کرد: فردا (۱۸ آذرماه) در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ خواهد داد. چهارشنبه (۱۹ آذرماه) در استان گیلان و پاره‌ای از مناطق شمال غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: دریای خزر امروز(۱۷ آذرماه) و خلیج فارس طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ آذرماه) مواج پیش‌بینی می شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنجشنبه (۲۰ آذرماه) برای نوار شمالی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در شهر رشت و غرب مازندران خواهد بود. روز جمعه (۲۱ آذرماه) برای سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می شود.

 

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آذرماه) کمی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۶ و ۱  درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

وضعیت جوی پایتخت پس فردا (۱۹ آذرماه) کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی  پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۷ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید