کد خبر:21540
پ

رئیس پلیس پایتخت گفت: امنیت تهران و شهروندان بطور شبانه‌روزی تامین شده و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و نامحسوس فعال بوده و نقطه به نقطه شهر توسط مرکز رصد کنترل می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز سردار “حسین رحیمی” در جلسه شور فرماندهان با بیان اینکه نباید اجازه داد که تعدادی مجرم با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند از این رو لازم است که با اقتدار، دقت و حساسیت لازم همه تلاش خود را در تامین امنیت شهروندان بکار بگیرید، افزود: در طرح امنیت شبانه پایتخت پلیس‌های پیشگیری و راهور در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد و به گشت زنی هدفمند خواهند پرداخت.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر انجام طرح صاعقه، گفت، طرح صاعقه در راستای برخورد با کیف قاپ ها، موبایل قاپ‌ها و اراذل و اوباش است که باید با کار اطلاعاتی دقیق انجام شود و اجازه جولان دادن به سارقان داده نشود.

سردار رحیمی با اشاره به تلاش برخی افراد مغرض و معاند برای تشویش اذهان عمومی با انتشار یک سری کلیپ‌های سرقت و درگیری اراذل واوباش، بیان داشت: پلیس همه تلاش خود را بکار بسته است تا ضمن برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی امنیت مطلوبی را فراهم سازد، از این رو بطور حتم با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و با توجه به وجود امنیت مطلوب در پایتخت، تصویری عکس از این موضوع رابه مردم نشان دهند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از اجرای طرح موتور یار پلیس راهور پایتخت و لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی در این رابطه، عنوان داشت: با توجه به وضعیت نا بهنجار و بد جوی پایتخت باید با خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی برخورد شود چرا که با این شرایط روز به روز شاهد وخیم‌تر شدن اوضاع جوی شهر تهران خواهیم بود.

سردار رحیمی باقدردانی از همراهی مردم و مجاهدت‌های کادر پزشکی در کاهش کشته‌های ناشی از بیماری کرونا، عنوان داشت: در این زمینه لازم است که همچنان همه مردم عزیز به دقت طرح فاصله گذاری اجتماعی و دیگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند./صدا و سیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید