کد خبر:23277
پ

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور مطرح کرد.

به گزارش روزانه نیوز امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس نهاجا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیا را دچار تغییر و تحول اساسی کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از تحولات منطقه و خیزش ملت‌های مسلمان و آزاده در افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و یمن متأثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی کار بسیار بزرگی بود که باید به تمامی ابعاد آن نگاه کرد و قطعاً کاری در این سطح و به این عظمت از مردان بزرگ بر می‌آید که شما عزیزان پیشکسوت که پیش قراولان انقلاب اسلامی هستید، آن را انجام دادید.

امیر نصیرزاده با اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کارکنان نیروی هوایی پدیدآورندگان حماسه بسیار بزرگ بودند و سنگین‌ترین ضربه را به نظام شاهنشاهی وارد کردند که باعث تسریع در پیروزی انقلاب شد.

وی با بیان اینکه شما پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میراث داران شهدا هستید، گفت: فرزندان شما در نیروی هوایی امروز به شما عزیزان پیشکسوت افتخار می‌کنند و قدردان مجاهدت‌های شما هستند.

فرمانده نهاجا گفت: پایه و بنای نیروی هوایی قدرتمند امروز به واسطه تلاش‌ها، جانبازی‌ها و مجاهدت‌های شما عزیزان در پیش و پس از انقلاب اسلامی است. شما توطئه دشمنان را در اوایل انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس خنثی کردید و قدرت‌های مطرح دنیا را که از رژیم بعثی حمایت می‌کردند، شکست دادید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی با تاسی از پیشینه تاریخی قدرتمند که در طول ۴۲ سال گذشته از خود نشان داده امروز نیز هر زمانی که لازم باشد با قدرت وارد عرصه شده و مأموریت خود را با اقتدار انجام می‌دهد./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید