کد خبر:24374
پ

معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر اینکه جریان واردات کالاهای اساسی به هیچ وجه نباید متوقف شود، گفت: تأمین به موقع منابع ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی و دارو برای سال ۱۴۰۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش روزانه نیوز اسحاق جهانگیری در جلسه بررسی راهکارهای تأمین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی که به ریاست وی برگزار شد از وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خواست به نحوی برنامه ریزی کنند که در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقلام و کالاهای اساسی به وفور در جامعه توزیع شود و مردم دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

جهانگیری همچنین با تأکید بر لزوم تأمین ارز مورد نیاز دارو و تجهیزات پزشکی و نیز تامین با اولویت ارز برای تهیه واکسن کرونا، اظهار داشت: تلاش جدی دولت این است که داروهای مورد نیاز کشور همواره در دسترس مردم قرار داشته باشد و مدیریت بیماری کرونا و نیز تهیه واکسن کرونا به نحو مطلوب انجام شود.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت رییس سازمان غذا و دارو، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و دبیر ستاد تنظیم بازار نیز حضور داشتند، تأمین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی برای سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد./خبر فوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید