- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

رییس جمهور آینده باید کابینه قوی داشته باشد

حجت الاسسلام سید کاظم موسوی

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید سوابق خود را به صورت روشن و شفاف برای مردم بیان کنند»، تشکیل کابینه قوی را از مهم‌ترین ویژگی‌های رییس جمهور آینده عنوان کرد.

 

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسسلام سید کاظم موسوی  اظهار کرد: رییس جمهور ۱۴۰۰ باید چند ویژگی‌ داشته باشد؛ اولا ولایتمدار مطلق باشد و ثانیا بتواند پاسخگوی نیاز کشور باشد و از لحاظ ویترین بیرونی هم وجهه اقتصادی و سیاسی داشته باشد. رییس جمهور آینده باید اقتصاددان و دلسوز کشور باشد تا بتواند خدمات شایانی را به آحاد مردم داشته باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه جوانی از سوی رییس جمهور آینده خاطرنشان کرد: رییس جمهور آینده باید به شهدا، ارزش‌های دینی و همچنین ارزش‌های به دست آمده در جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای خدمت و امنیت توجه ویژه‌ای داشته باشد و از جنس آنها باشد. ما هم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت او خواهیم بود.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تشکیل کابینه قوی، متدین و توجه به فرمایشات رهبری را از ملاک‌های مهم برای رییس جمهور آینده عنوان و خاطرنشان کرد: ما به ۴۰ ساله دوم انقلاب قدم گذاشته‌ایم و باید از جوان‌های متعهد، متدین و تحصیلکرده در سیستم اجرایی کشور استفاده کنیم.

 

موسوی ادامه داد: طبیعتا هر کس کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری می‌شود باید سوابق خود را به صورت روشن و شفاف برای مردم بیان کند تا مردم هم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. رییس جمهور آینده باید قوی، انقلابی، مقتدر، ولایی و دارای روحیه جوانی و انگیزه خدمت برای مردم باشد تا بتواند از چالش‌هایی که کشور با آن مواجه است به خوبی عبور کند./ ایسنا