- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

اطلاعیه پلیس راهور در خصوص محدودیت های ترافیکی 28صفر در همدان

پليس راهنمايي و رانندگي استان محدودیت های ترافیکی 28صفر را جهت برقراری نظم ترافیکی و پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی ، اعلام کرد.

به گزارش روزانه نیوز پليس راهنمايي و رانندگي استان ضمن عرض تسليت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به هم استاني ها عزیز و آرزوي قبولي عزاداري ها ، جهت برقراری نظم ترافیکی و پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی محدودیت های ترافیکی را به شرح ذيل اجرا خواهد کرد:

  1. تردد کلیه خودروها اعم از شخصی و عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 0800 تا پایان مراسم و عبور دسته های عزاداری ممنوع است.
  2. در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد کلیه خودروها از سمت ، میدان فلسطین،میدان عین القضاه ، به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت 0900 ممنوع است.
  3. محدودیت های موقت در میدان سپاه،میدان باباطاهر،تقاطع جانبازان، در زمان عبور دسته های عزاداری اجرای می شود. .

پليس راهنمايي و رانندگي از هم استاني هاي عزيز در خواست مي کند:

-از پارک خودرو در مسیر خيابان هاي منتهی به میدان حضرت امام (ره) و میدان امام،میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند، بدیهی است در صورت پارک ، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.

– به منظورتامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته های عزاداری، توصیه می شود حتی الامکان در این روز از خودروهای عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی وتجمع در مسیر های اصلی و محل تردد عزاداران جدا” خودداری نمایند.

– از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته های عزاداری خودداری نمایند و در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد .

– در صورت اجرای محدودیت های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند .

در پايان با توجه به اين كه پلیس راهنمایی ورانندگی مسئولیت تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی را به عهده دارد لذا از شهروندان عزیز درخواست می شود ما را در انجام این مسئولیت یاری کرده و همکاری لازم را با ماموران راهنمايي و رانندگي داشته باشند.