- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان :عزم جدی شرکت توزیع برق استان همدان در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی گفت: در این راستا 4.5 کیلومتر از شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند با هزینه‌کرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان انجام شده است.

به گزارش روزانه نیوز شصت و یکمین جلسه هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان در این جلسه در خصوص اقدامات انجام شده از طریق صنعت آب و برق در راستای توسعه و پایداری و ثبات انرژی و آب در سطح استان و همچنین شهرستان نهاوند توضیحاتی ارائه کرد.

محمدمهدی شهیدی افزود: تأمین روشنایی مسیر دسترسی سراب گیان به طول 4 کیلومتر با هزینه‌کرد 400 میلیون تومان و تأمین روشنایی فضای داخلی سراب گیان با اعتبار 450 میلیون تومان از جمله اقدامات شاخص انجام شده در شهرستان نهاوند است.

وی با اشاره به عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی گفت: در این راستا 4.5 کیلومتر از شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند با هزینه‌کرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به توسعه پنج کیلومتری شبکه‌ شهری نهاوند تصریح کرد: همچنین پنج دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت یک هزار کیلوولت آمپر برای افزایش 3 هزار و 400 مشترک جدید در سطح شهرستان نهاوند نصب شده است.

وی عنوان کرد: برداشت اطلاعات مشترکین شهری در لایه‌های GIS با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان در شهرستان نهاوند به اتمام رسیده است.

شهیدی با بیان اینکه در راستای توسعه شهرستان پست 63 به 20 کیلوولت آمپر نهاوند 3 در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهینه و سریع به مشترکین تمام کنتورهای دیماندی شهرستان به کنتورهای دیجیتال و قابل رصد از راه دور تبدیل شده است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه محصول تلاش جمعی است، گفت: ما توانستیم با کمک و همراهی مجموعه شرکت توزیع برق در بحث گردشگری گام‌های موثری برداریم.