- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان: هزار و 319 سفر اربعین از طریق حمل و نقل جاده ای همدان انجام شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام هزار و 319 سفر اربعین از طریق حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز صفر صادقی با بیان اینکه 810 مورد از این سفرها مربوط به رفت و 509 مورد نیز مربوط به برگشت ناوگان بوده است، افزود: 10 سفر با سواری، 32 سفر با میدل باس، 167 سفر با مینی بوس و هزار و 110سفر با اتوبوس انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سفرهای انجام شده 399 هزار و 91 مسافر جابه جا شده اند، اضافه کرد: در ادامه به آمار کل تصادفات حادث شده در محورهای استان همدان در این ایام انجام شده است و 107 فقره تصادف در این ایام رخ داده که در این تصادفات 17 نفر فوت و 140 نفر مجروح شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 نفراز افراد فوت شده و 38 نفر از مجروحان از زائران کربلای معلی بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام ۱۰۰ درصد اتوبوس های همدان در اختیار انتقال زائران بود، تأکید کرد: قرار بود طرح اربعین برای جابجایی زائران در بخش حمل و نقل جاده‌ای از ۱۷ مهر آغاز شود، اما به دلیل استقبال بسیار زیاد زائران این طرح چند روز زودتر آغاز شد اما خوشبختانه عملیات نقل و انتقال زائران با کمترین مشکلی انجام شد.