- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

13آبان‌ ماه روز وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: 13آبان نماد مقاومت،ایستادگی در مقابل جبهه استکبار آمریکای جنایتکار است و از خاطر ملت ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر خواهد کرد و با حضور با صلابت خود در عرصه‌های تاریخی و ملی نشان خواهد داد که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده است، افزود: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در روز مبارزه با استکبار، اتحاد ملت ایران در مقابله با توطئه‌های آمریکا را به دنیا نشان می‌دهد و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان  سبب ناامیدی استکبار جهانی می‌گردد چرا که دشمنان تلاش می‌کنند نوجوانان و جوانان را نسبت به نظام بی‌تفاوت کنند.

وی اضافه کرد: 13 آبان فقط به دانش آموزان و دانشجويان تعلق ندارد و بايد همه مردم پرشور و با بصيرت در راهپيمايي آن شركت كنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه 13آبان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است، اضافه کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم وستم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نظیزی با اشاره  به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم گفت: این روز یادآور به زانو درامدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان است.

وی با بیان اینکه این روز نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی و الگویی برای کشور‌های مظلوم و مستضعف دنیا است، ادامه داد: امام خمینی رحمه الله علیه این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند و دلیل اصلی این نامگذاری امام رحمه الله، شکست هیمنه آمریکا در آن زمان بود.

وی با اشاره به تلاش هاي گسترده دشمن براي ضربه زدن نظام جمهوري اسلامي خاطر نشان کرد: ملت بصير، آگاه، فهيم و انقلابي ايران اسلامي در دهه چهارم انقلاب با حضور پررنگ خود در راپيمايي روز 13 آبان و خلق حماسه اي ديگر، تمام نقشه هاي شوم و فتنه انگيز دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب خواهد كرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: انقلاب اسلامي ايران به تأسي از انبيا و نهضت عاشورا در مقابل استكبار مي ايستد و ملت ايران تمام نفرت خود نسبت به استكبار جهاني را روز سيزده آبان به منصه ي ظهور مي گذارد.

حجت الاسلام نظیزی اظهار داشت: امسال شرایط حضور مردم و باشکوه برگزار شدن مراسم 13 آبان از اهمیت ویژه برخوردار است، چرا دشمن منتظر است تا میزان حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی را مشاهده کند.