- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

دانش آموزان مخاطب اصلی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

جلسه کمیته هماهنگی امور دانش آموزی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور مدیران مدارس برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز مسئول هماهنگی امور دانش آموزی با توضیح اینکه مخاطب اصلی جشنواره دانش آموزان هستند، افزود: تکریم و رعایت احترام دانش آموزان باید در اولویت مدیران و معلمان باشد.


پرویز ابراهیمی با بیان اینکه مدیران مدارس اطللاع رسانی لازم را برای حضور دانش آموزان و خانواده هایشان برای حضور در مراسم افتاحیه جشنواره انجام دهند، اضافه کرد: افتتاحیه جشنواره در روز پنجشنبه 16 آبان ماه در ابتدای پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه همدان پایه گذار جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است، افزود: آموزش و پرورش در این جشنواره حضور جدی دارد و وجود بخش تئاتر دانش آموزی در جشنواره نشان از اهمیت مسئولان برگزاری جشنواره به این بخش است.


ابراهیمی با اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان باید برای دانش آموزان آورده ای داشته باشد، اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت های فرهنگی برای آموزش استفاده شود زیرا بهترین روش تربیتی روش غیر مستقیم مثل تئاتر است.


گفتنی است بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.