- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، همدان را در عرصه بین‌المللی مطرح می‌کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا این استان در عرصه بین‌المللی مطرح شود.

به گزارش روزانه نیوز امیر خجسته اجرای نمایش‌ها در شهرستان‌ها برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و کودکان مناطق محروم را به فال نیک گرفت و گفت: جشنواره می‌تواند در مطرح کردن همدان مؤثر بوده و جذب گردشگران را نیز به همراه داشته باشد.


خجسته با بیان اینکه اعضای ستاد برگزاری جشنواره تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این رویداد را به بهترین شکل برگزار کنند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک، همدان را به عنوان مرکز فرهنگی در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات جشنواره با پویایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوان‌گرایی در جشنواره حاکم است و جوانان هستند که امور بخش‌های مختلف را بر عهده گرفته‌اند.


او با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان همدانی همواره مشتاق برگزاری جشنواره تئاتر هستند، یادآور شد: جشنواره در سال‌های قبل خاطرات خوشی را برای کودکان همدان رقم زده و شهر در این ایام یکپارچه در نشاط و شادابی است.


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری 20 دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اتفاق مهمی است که امید می‌رود در همدان ماندگار شود و به دنبال آن بتوان سایررویدادهای مهم دیگر را نیز در استان برگزار کرد.


وی اضافه کرد: اهداف جمهوری اسلامی و موارد مربوط به فرهنگ ایرانی، اسلامی در قالب تئاتر به مردم منتقل می‌شود.


گفتنی است : بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه با دبیری مجید قناد در همدان برگزار می‌شود.