- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

تحکیم بنیان خانواده رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است

بوشهر – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تحکیم بنیان خانواده و تقویت عفاف و حجاب در جامعه رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: واسپاری امور به مردم و حذف تصدی گری از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری و اسناد بالا دستی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در همین راستا شناسایی، هدایت، حمایت و ساماندهی تشکل های دینی با محوریت مردم و ارزیابی و نظارت بر آن ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه فرهنگی بانوان تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته در زمینه های تقویت ارزش های اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و مبارزه با آسیب های اجتماعی تشکل میان تخصصی جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر تاسیس شده است.
حجت‌الاسلام سروستانی افزود: جمعیت بانوان فرهیخته از تشکل‌هایی است که کارکرد مطلوبی داشته و از همکاری همفکری و ارائه طریقی که داده اند تشکر به عمل می‌آید.
وی ضمن تاکید بر لزوم آشنایی اعضا با اساسنامه جمعیت اضافه کرد: شرح وظایف و دستورالعمل جمعیت بر اساس اساسنامه و تعیین راهبرد ها برای فعالیت و مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در جامعه از محورهای عمده فعالیت این تشکل محسوب می‌شوند.
حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدوین و اجرای طرح‌هایی در زمینه شناساندن معارف دینی، تحکیم بنیان خانواده و حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: وظیفه جمعیت بانوان فرهیخته فقط مبارزه با آسیب ها نیست؛ بلکه قبل از مبارزه باید در جهت تحکیم بنیان خانواده اهتمام کنید و دشمن هم با درک این موضوع مهم نوک حمله خود را در جهت از بین بردن بنیان خانواده قرار داده است و ضروریست از همه ظرفیت ها در جهت تحکیم بنیان خانواده استفاده کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گام بعدی فعالیت جمعیت بانوان را تدوین برنامه‌های در راستای مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد عنوان کرد.