- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

مجلس به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی بین مردم است

مالک شریعتی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح تامین کالاهای اساسی به هیچ وجه تورم زا نیست و مجلس به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی بین مردم است، گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی مردم است اما دولت با مجلس در این زمینه همکاری نداشته است و ناکارآمدی‌های خودش را به این طرح نسبت می‌دهد.

 

به گزارش روزانه نیوز  مالک شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی پیشنهادات الحاقی به طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی، گفت: دولت بارها با طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی مخالفت کرده و تاکید می‌کند این طرح در جامعه تورم ایجاد می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح تامین کالاهای اساسی به هیچ وجه تورم زا نیست بلکه عدالت را در توزیع کالاهای اساسی ایجاد می‌کند و مجلس به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است.

شریعتی درباره وضعیت ارز با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت ارزی کشور خوب است و  از سال گذشته و حتی از سال آخر دولت دهم نیز بهتر است، اضافه کرد: مشکل این است که دولت بخشی از ارزهای خود را در حسابی خاص بلوکه کرده است و وارد چرخه ارزی نمی‌کند./ مهر